Igår!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja jag hann ju inte blogga alls igår...
 
varmt som sjutton...
 så jag njöt...
 
Började dagen med att åka till jobbet...
 
dressed like this...
 
Skulle köpa en högtryckstvätt till svärföräldrarna...
 
hälsade på alla och Elina hade sin gå vagn med sig så hon dönade ju omkring där inne..
 
Efter det åkte vi och köpte glass och åkte hem till mammsen..=)
Där njöt vi i solen och åt glass... mamma fick skrapa en trisslott och sen tog vi en liten promenad så Elina fick sova...
Satt och tjöta på hennes uteplats och jag stannade nog 2,5 timma.. mamma var så pigg och så med .. så härligt att umgås med henne då..=)
 
Åkte sen och handlade och åkte hem..=)
 
Försökte vila lite.. gick väl så där..
Daniel kom hem och vi åt hemmagjord pizza med fruktsallad och kesella..=)
 
Namnam..
Jag åkte mot jobbet..
 
satt i en kall bil och väntade på Madde...
var en mycket varm men lugn kväll på stures.. alla satt ju på uteserveringen och hade det gott..=)
 
Gott.. det var min dag igår..=)

Kommentera inlägget här :