In das bed...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja vi sov båda så gott förut.. strax efter 16 vaknade vi och åt lite mellanmål för att sen göra oss klara och åka...
 
Snuttan i sin nya hatt och nya skor...=)
vi tog med oss gå vagnen...
Åkte till Floda och Elina fick leka med tant Lihn..=)
Vi gick igenom alla låtar som vi skall spela den 2 Juni..
Var klara vid 19 .. Elina och jag åkte.. fick åka upp till servett snabbt för lätt handling.. Elina fick gå med en barn kundvagn där inne gick så bra så..=)
Sen hem...
Skruttan var så trött..
 
vi åt lite mat.. sen fick hon välling och sen blev det sängen.. 
 
I morgon är det mammaträff.. skall bli sköj=)
 
Nu väntar jag på samtal från Daniel.. 
saknar han allt lite.. blir lite ensamt utan honom.. är ju rätt ensam av mig... 
 
natti natt

Kommentera inlägget här :