Krypit ner...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

...i sängen och kikar på slutet av Lets Dance och äter kvällsmat:)

Har varit hemma hos Daniels föräldrar och grillat.. Mysigt:)

Jag innan vi åkte! 

 

Vi har grillat kyckling med majskolv:)

Elina var dock så galet trött så vi fick åka hem nu och hon toksomnade i bilen hem..

Vi var även ute i skogen som ligger mellan Daniels föräldrars tomt och hans brors tomt för den tomten är till salu.. Hmmm..

Elina följde med på ryggen =)

 

Daniels pappa har lagt bud på den.. Vi kanske skall bygga.. Hmmm.. :)

Nu skall jag njuta av min kvällsmat och kika klart på tv:)

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Inte för att vara taskig eller så men hur ska ni ha råd att bygga hus när ni hela tiden har dåligt med pengar?

Kommentera inlägget här :