Kvällen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja det blev träning, sen Tacos och besök av Therese, Mikael och Novalie..

Vi gick ner mot centrum vid 20..

kollade lite där och sen knallade vi bort till Torarica...

alltså Lerums dagarna är ju ingenting jämfört med hur det varit alla andra år.. så jäkla tråkigt... dom sålde ju alkohol i tälten på torget förut men det blev för stökigt så dom har slutat med det.. så nu är det verkligen dött=(

Vi tog en öl på Torarica och satt och tjöta lite...

Ja kl var ju rätt mycket och Elina är inte på sitt bästa humör..

hon gnäller ständigt nu för tiden och det är väl helt enkelt av olika anledningar...

trött.. har lite ont någonstanns.. vill mycket .. kan inte så mycket...

mycket som utvecklas och sker hos henne numera.. har en liten klätterapa här hemma nu.. klättrar upp i soffan själv...

galet=)

Mammas going...

Ja vi bor ju 50 meter om ens det från Torarica så vi sa adjö och tackade för idag och knallade hem nu vid 22..

För Elinas del var del välling , ny blöja och bums i säng.. hon stensomnade...

Jag har avnjutit lite bubbel vatten och några bitar naturgodis..=)

lite spelande på datorn sen nana kudden.. imorgon skall vi möta Bettan och William och gå till torget för skojerier..=)

Kul=)

på kvällen jobbar jag.. och Daniel hoppar in och jobbar en stund på dan..

han jobbar och sliter jämt.. ändå har vi inga pengar...

riktigt surt och det gnager verkligen på Daniels humör.. vilket jag förstår.. men allt kommer ju bli bättre nu när jag börjar jobba och kan börja ta fler pass...

Nä.. nattinatt

Kommentera inlägget här :