Kvällens träning!

publicerat i Träning;
Bra mör i nacke och rygg nu... tungt pass!!!
 
A:1 Rymänska marklyft 3-4 X3
Tempo 30x0 vila 30 sek
A:2 Strikta Toes to bars 6-7 x 3 
Tempo 30x3 vila 90 sek
vi varvade med att göra av varannan här.. först marklyft sen strikta Toes to Bars sen marklyft o.s.v
 
B:
WOD
21-15-9
Marklyft 70 kg
Box jump 60 låda
 
tror jag hade en tid på 19.44... så JÄKLA tungt.. jag skrek vid varje marklyft...
 
sist klar tror jag.. men fan vad gott det va!!!
 
C: Viktad planka
1 min x 3
10 kg platta på ryggen och la dit en 5:a så 15 kg dom sista 30 sek..=)
 
Kändes gött!!!
Helt död i min kropp...
 
Elina var ju med och Therese`s Mikael passade henne under passet... GÖTT=)
 
Tackar man för...
 
Kroppsformen är slapp men skall FAN bli bättre...=)
 

Kommentera inlägget här :