Långpromenad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag kickade vi igång dagen vid 9..

Skönt att Elina sov länge!!

Jag har sovit så där inatt.. Kunde inte somna och sovit oroligt..

Vaknade till vid 7 när Daniel åkte och hade svårt för att somna om, var tvungen att kolla kontot för att se hur mycket pengar jag fått från FF,.

Var inte så farligt lite som jag först trodde det skulle vara.. Skönt!

Ja vi gick upp vid 9.. Frukost och betala några räkningar till sen tog vi på oss för att ta en promenad till Stenkullen och gå till Endorfin för att betala det sista på kortet.. Skönt att få det gjort..

På hemvägen somnade Elina och jag gick in och handlade en fitness baguette och gurka och gick hem och gjorde lunch:)

Elina sover fortfarande och jag typ dör av trötthet i soffan nu.. Jäkla pollen som blommar nu.. Så trött.. Njuter av min sista vecka som mammaledig..

 

Kommentera inlägget här :