Lite kvällsmål!

publicerat i Mat;

Kan ju inte säga att jag vräkt i mig mat idag direkt...

En halv tallrik gröt i morse då stress... trötthet och lite nervositet satte stopp.. i kön så delade ju Santa Maria ut små tortilla chips påsar så en sån åkte ner.. plus en liten pizza slice som dom oxå delade ut.. jag var till slut för trött i kropp och fräsmst rygg och för pissenödig för att ens tänka på mat.. folk som stod i kön och käka vidrig donken mat så det stank äckliga pommes och cheeseburgare ville jag bara spy på.. blä... 

men efter kisseriet kunde jag få i mig en halv wrap med rökt lax...

sen hos pappa fick jag ätit oxsvans för första gången i mitt liv.. 2 sånna kött bitar åkte ner och 2 toast bröd till det...

kände ju nu när jag kom hem att nått mer får jag nog stoppa i mig så jag tog några bitar av mitt hemmagjorda Mandel/kokos bröd...

På med lite jordnötsmör och mjukost ... så ..

Gott!

Kommentera inlägget här :