PW = check!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja efter all skit jag slängde i mig förra veckan..
 
glass, öl, tortilla chips, potatisskruvar, fet mat..
 
och när vi bjöd hem Daniels mamma på söndags middag igår och efterrätten bestod av detta...
 
kladdkaka med grädde och en irish...
 
nä.. Ångesten nockade mig fullkomligt!!!
Ut och röra på sig direkt efter frukosten i morse...
 
lång svettig runda...
 
Elina sov så gott i vagnen hela vägen..
 
Kom hem något svettig...
 
ser ni den lilla svettfläcken på ryggen..? =)
Sprang faktiskt på en del bitar där det var raksträcka och plan mark..=)
 
Nu är det dusch... sen lunch.. sen åker Elina och jag till Sahlgrenska... möter Svärmor som jobbar där och jag skall in till doktorn för pricktest... 
har ju så många leverfläckar... tänk om jag har cancer???
 
USCH!!
jaja.. ha det!

Kommentera inlägget här :