Så ledsamt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. usch.. dagen började väl så där...
 
gråtit mig en skvätt...
 
.. och min älskade unge kom fram krypandes och klättrade upp till mig för att trösta mig... 
Vad hade jag gjort utan henne...=)
 
Men tog sen tag i mitt liv.. ruskade om mig och såg till att jag hade nått positivt att se fram emot ändå...
Det blir en rolig helg här hemma med... 
fika med pappa..
kika på alla stollar som springer GBG varvet, film med Bettan och ESC final!! =)
 
 
Nu har jag bakat scones.. och även en chokladkaka.. ja... för just idag behöver jag det!!!!
 
Varit svinduktig med maten hela veckan.. men idag spricker det nog... BIG TIME!!!
 
Skiter vi i...
jag väntar på lingonveckan och det är väl därför jag är som jag är.. humöret är åt helvete.. känslig...och sugen på choklad...
 
Elina har sovit en stund och nu vaknat.. blir lunch för henne och sen går vi ut en sväng... fint väder ju!!!
 
 

Kommentera inlägget här :