Varit i Allum!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja det var faktiskt Daniels förslag då han ville kolla upp om han kunde få ut en ny mobil...
 
Jag sa självklart inte emot.. och inte Elina heller.. hon var dock väldigt trött efter att somnat sent igår och vaknade redan innan 9 i morse...
 
12 timmar brukar ju vara hennes grej...
 
vi åt frukost alla 3 och tog på oss..
 
Min outfit för idag...
(Alla mina leggins är ju i L... så dom hänger verkligen på mig.. får dra uoo dom hela tiden.. sexigt!)
 
sen stack vi...
 
var där strax efter kl 11..
 
gott.. strosade runt och handlade lite smågrejer då ekonomin är som den e.. men fick fyndat en del grejer...
 
då jag skall sjunga på bröllop snart igen och inte vill använda samma gamla gå-på-bröllop/dop-klänning så ville jag hittat nått annat...
 
men nej.. hitta inget som såg bra ut och som höll sig i min prisklass...
 
så jag sket i det...
 
kan kanske låna en klänning eller så får jag helt enkelt ta nått av det jag har hemma...
 
Ja det blev även en lunch där då jag hade stämpelkort på Subway och fick en smörgås gratis... perfekt..=)
Sprang in på Ica för att köpa middagsmat och ägg och såg då Annika Sjöö som handlade.. jag kände att jag måste ju bara hälsa!!!
Det uppskattade hon..=)
Hon skulle ringa wellness igen eftersom dom inte har hört av sig.. jag sa ju att det hade varit jättekul om dom gjorde det men om det rinner ut i sanden så gör det.. hon sa då att det troddde hon inte att det skulle göra dom brukar nappa på sånt här.. känns ju kul.. hon sa även att den dan hon hade skrivit om mig på sin blogg så hade hennes läsarsiffror stigit som sjutton.. haha.. skit kul det med..=)
 
Kul att träffa henne..=)
 
 Nu kom vi hem för nån halvtimme sen.. Elina sov ju bara en ca 40 min i vagnen förut så hon är snortrött och la av ett sånt jäkla konstigt lass alldeles nyss.. det var mörkgrått..
 
Är det sånt där håller-på-att-få-fler-tänder-bajs??
 
Nån som vet???
 
Sen har hon förskräckliga ben.. prickig som sjutton... trott att det varit torrplitor.. men nu vete fan...
 
är detta normalt???
Så ser båda bena ut och hon har även lite i ansiktet??
Badar henne i olja varje Fredag.. smörjer henne...
och använder inget sköljmedel när jag tvättar hennes kläder...
 
Jag avnjuter nu en kopp kaffe och tar det lungt=)
Skönt=)
 
 

Kommentera inlägget här :