Herre!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag vet faktiskt inte riktigt vad som hänt men jag har kommit in i min vanliga årliga hösttrötthet.. Så fort Elina somnat på kvällarna ja då somnar jag med.. Helt slut.. Orkar ingenting mer!! Därför har bloggen blivit lidande! I Torsdags så var det jobba och sen tillbringa kvällen hemma med Snuttan.. Daniel stack och jobbade natt och Elina fick somnat jämte mig:) 

Mammas lilla monster..  I Fredags jobbade jag 7-12 så jag lämnade Elina på dagis på morgonen..Vi firade även syster på jobbet.. Tårtor och hon fick blomma och present:) 


 Efter jobbet åkte jag hem och åt lunch sen strax efter 14 stack jag till boxen.. Daniel skötte hämtningen och jag fick tränat mobilitets passet.. Det behövs!!! Efter det passet så hade jag 30 min i boxen och övade lite allt möjligt.. Kl 16 var det pass.. Usch.. Trodde låren skulle börja blöda!!! 
Satte PB i back squat på 70 kg:) Använde mig av 6 kg boll och var klar på 9:36 min.. Galet död i låren och har knappt kunnat på hela helgen.. På fredag kväll så var det fredagsmys för hela slanten.. God mat och god dricka följt av en skål popcorn som jag och Elina delade till Idol.. Vi somnade gott jämte varandra i sängen efter det.. Jag var helt slut!!! Ja sen på Lördag morgon stack jag och Syrran till Västerås.. Mer om det i nästa inlägg.. 

Kommentera inlägget här :