Kvällens träning...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Just nu kör jag en varannan dag period. Passar min kropp bra och även mitt och Daniels schema.. Imorgon får han träna och även Fredag.. På Lördag är det min tur igen:) idag var det parwod så jag körde med syster Marielle.. Hon måste ju vara ta det lite försiktigare med tanke på hennes graviditet så nu passar vi alldeles perfekt ihop.. Samma tempo.. Men hon är fan fortfarande så jäkla mycket snabbare.. Haha! 

Idag dog jag.. Svimfärdig och ville bara krypa ihop i fosterställning.. Usch!! På styrkedelen blev det 50 kg x 4 i back squat och 16 kb i varje hand.. På Woden hann vi till 30 thrusters i sista varvet.. Så vi hann nästan på 25 min.. . Usch.. Dom var fruktansvärda dom sista thrusters.. Blä! Nu är det vila då mina höfter skriker av smärta!! 

Kommentera inlägget här :