Mammas lilla älskling!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag fick hon vara hemma igen.. Hon hostade konstant hela natten och höll både mig och sig själv vaken.. Jag var helt slut i morse när jag gick upp vid 5.. Gjorde ont i hjärtat att åka till jobbet så när Daniel skickade och sa att han stannar hemma med henne i dag så kändes det genast mycket bättre.. Jag känner ju att jag inte kan vabba mer och inte kunde vi skicka iväg henne till dagis när hon hostat så.. Nä Daniel var hemma.. Skönt!! Fick ringt vårdcentralen och fick mollipect utskriven till henne.. 


Skall försöka få henne att sova för natten nu så hoppas vi att hostmedicinen hjälper!! Jag stupar ju i säng snart.. Så jäkla trött.. Åkte ju till Partille efter jobbet.. Köpte present till Oliver  som fyller år på Lördag och så kikade vi även in i den nya crossfit boxen som skall öppna vid stationen i Partille.. Är ju min svåger och en till kille som skall öppna den.. Skall bli grymt kul!! Nä nu blir det sängen.. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise EB:

BLir hon väldigt hostig varje gång hon är förkyld och blir det pipigt i andningen också?

Svar: Nej det skulle jag väl inte påstå.. Ibland är hon ju bara snorig det var mer hosta nu än snor denna gång bara.. Men hostan har blivit väldigt mycket bättre.. :)
Malin Pettersson

2:a kommentar, skriven , av Louise EB:

Vad skönt =)

Kommentera inlägget här :