Västerås!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja jag och syrran stack till Västerås för tatueringsmässa.. Helt sjukt skönt att få komma iväg lite.. Välbehövt.. Vi hade grymt kul på väg upp och lyssnade på David Batra:) skrattade så vi fick ont i käkarna! Var framme mellan 14-15 och checkade in på hotellet.. Vi stannade inte där länge utan promenerade bort till mässan.. Kul.. Man blev ju inte så lite sugen. Och Carin som tatuerade mig sist var ju där och tatuerade.. 


Denna gjorde hon på Lördagen .. Vi stack och käka och var sen tillbaka på mässan.. Var ju rätt trötta så efter ett tag knallade jag och syrran mot hotellet.. Somnade som en stock.. Vaknade tidigt och fick avnjuta en underbar hotell frukost..

Var så sjukt gott!! Hotellfrukost är verkligen med på min topp tio lista här i livet:) efter frukost gjorde vi oss i ordning.. 


Sen checkade vi ut och åkte bort till centrum.. Mötte upp Carin och hennes syster på deras hotell och knallade över till mässan.. Nu skulle Linda gaddas.. :) 



Den blev verkligen supercool!!! Efter den var klar så ville vi alla 4 hem.. Tog en lunch på subway och åkte hemåt:) var hemma vid 18 på kvällen och fick myst med älsklings Elina.. Var så vansinnigt trött på kvällen så efter en god tacos middag somnade jag sim en stock vid 21... :) 

Kommentera inlägget här :