Biter ihop!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja nu kämpar vi vidare.. Är det inte det ena så e det det andra.. Idag kom även lingonveckan på besök.. Kan förklara febern jag haft senaste dagarna.. Ja jag måste kolla upp det.. Varför får jag feber när jag skall ha mens? Just nu mår jag skit.. Ont i mage och huvud.. Tarmarna har inte satt igång ännu.. Dom är ju åt helvete nu när jag inte tränar och inte rör på mig.. Dom kommer inte igång!! Det suger.. Och jag är ju tok nojig över kompressen.. Tänk om den sitter som en kork där inne.. :( usch sovit så dåligt i natt.. Kvart i 4 började Elinas hosta.. Fick gå upp och värma lite saft till henne.. Vid 6 somnade jag om och kl 8 vaknade Elina igen.. Kul.. Pigg.. Nej! Fick man gilla läget.. Upp och hoppa och fånga söndagen.. Allum och Ikea stod på schemat.. Allum för att lämna tillbaka ett par mjukisbyxor.. Och för att köpa byxor till Elina.. Hittade även ett par andra mjukisbyxor som Daniel köpte till mig:) Ja sen var det vidare till Ikea och möta Daniels föräldrar där.. Dom skulle köpa grejer till sitt hus som snart är färdigbyggt.. Jag fick köpt ramar till Elinas skolfoton plus lite ljus och små saker.. Efter 3 timmar var det äntligen hem en snabbhandling och hem och packa upp allt.. Lagade mat och gosat med lillfia.. Går nog och lägger mig snart.. Fy fan vad jag mår.. Men tänker minsann må bra som fan från och med i morgon.. Repa efter jobbet och sen på Onsdag så skall jag bannemej få träna!!! 



Kommentera inlägget här :