Så ligger det till...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Var hos läkaren igår..
Efter två sömnlösa nätter av smärta så gav jag upp..
Grinade som ett barn igår morse pågrund av smärtan men åkte ändå till jobbet..
 
Kunde ändå inte sova på grund av smärtan..
Febrig och jävlig stod jag ut till halv 11 då jag åkte till vårdcentralen.. Bihåleinflammation var domen..
 
Pencellin kur och kortisonspray..
Hem och la mig för att sen hämta Elina.. När vi väl kom hem nockade febern mig fullständigt.. Grät som ett barn igen.. Mådde skit..
 
När Daniel äntligen kom hem fick han laga mat och skita i träningen.. Jag pallade inte.. Grät.. Grät och grät!!!
Hade så ont och febern var hemsk.. När jag väl hade samlat kraft fick jag tagit lite värktabletter så febern gick ner... Nu ligger jag här i sängen.. Ingen feber än så länge.. Håller det under kontroll med alla tabletter..
 
 
Mår bättre men är så trött på sjukdomarna.. Vill bli frisk nu!! 
 


Kommentera inlägget här :