Sjuka...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Fan..
Elinas förkylning som hon hade i Turkiet var ju på väg bort nu har hon istället blivit hes som en en gammal rökare och hostar och brinner upp av feber.. Lilla kråkan..
Jag själv har motstridigt erkänt mig förkyld.. Men hostan som höll mig vaken halva natten var hemsk.. Men jag åkte och jobbade och stannade sen för middagen som dom hade för våran chef från Tyskland som var på besök..
Men jag åkte hem direkt efter maten då Daniel skulle träna.. Möttes av min sjuka dotter.. Får nog vara hemma med henne imorgon.. Så typiskt.. Jag skall ju operera ut min sista visdomstand i övermorgon och jag hoppas att dom ändå gör det trots min förkylning..
Daniels mamma är ju barnvakt för Elina under tiden.. Lilla hjärtat.. Gör så ont i mig att se henne så dålig.. 


Kommentera inlägget här :