Söndag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Helgen lider mot sitt slut.. Trots sovmorgon till halv 10 i morse är jag grymt trött.. Började dagen med att ställa om alla klockor.. Äta frukost.. Betala räkningar.. Sen åkte vi och hämtade hem Elina.. 
 Storm ute!!! Elina somnade gott på väg hem så vi kunde äta lunch i lugn och ro sen började vi fixa oss..
Pappa och lillsyrran kom hit så samåkte vi till Alingsås och Musses.. Där var syster Marielle med familj så väntade vi in Linda med familj.. Suprise!!! Hon blev rätt chockad av att se alla oss där.. Kul:( vi åt god mat och avslutade kvällen på Max med en lyxshake.. Urk! Den var mättande!!! 

Efter det skildes vi åt och åkte hem.. Nu skall jag sova.. Daniel är hemma med Elina imorgon då det är studiedag.. Jag jobbar tidigt! Natti natt!




Kommentera inlägget här :