Tvätt och kalas..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Man är bra sliten nu..
Tur jag jobbar sent imorgon...
Tvättat 5 maskiner tvätt i tvättstugan idag..
Var ju kul att stå och vika den.. 
 
Tog sin tid då jag rensade bort alla sommarkläder..  Kl 15 hade vi kalas för Daniel.. Var ju bara Daniels föräldrar och mina systrar som kom men det var ju trevligt det med.. Daniels mamma hade ju gjort supergod smörgåstårta så det blir det till lunch imorgon.. 
 
Nu skall jag natta Elina och krypa ner i sängen.. Ladda för jobb i morgon.. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Sorry!!! Glömde meddela att vi inte kunde komma!! Behöver typ 2månaders framförhållning för att kunna planera in nåt på helgen! Vi är lite fullbokade! Hoppas ni har haft det bra och njutit av semestern. Kram

Kommentera inlägget här :