Dagens träning!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Älskar dessa lördagar med att kicka igång dagen med ett gott pass och sen lite lek och häng i boxen.. Elina fick idag vara hemma hos farmor och farfar så länge.. Bada badkar är det bästa hon vet så det fick hon göra där :) idag var det par wod så jag körde ihop med syster Linda!! :) var grymt peppad och hade skit kul!! 

Vi gjorde det på 15:42 min!! Var bra tungt med 35 kg på stången men vi löste det rätt bra!! :) 

Efteråt övade jag som vanligt på att stå och gå på händer.. Det är små små framsteg varje gång.. :) nu är Daniel och hämtar Elina och jag ligger nyduschad i sängen.. Blev galet yr och mådde inte alls bra när jag kom i.. Försöker få i mig lite naturgodis nu efter lunchen för att se om det hjälper.. Passa på att sova lite oxå.. Gott!! 

Ha en mysig Lördag!

Kommentera inlägget här :