Tänker vara...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Öppen och ärlig då jag alltid varit det i min blogg förut.. Har under en tid nu mått så där.. Inte deprimerad utan stressad.. Stressad i vardagen och det har satt sig på mitt humör och mitt beteende har varit nästintill psykotiskt!! Hetsat upp mig och min irretation har varit galen.. Daniel har tröttnat och jag med.. Det var dax att göra nått så när jag ringde vprdcentralen för Elinas skull på grund av hennes hosta så fixade jag även en läkartid för mig skälv.. I Torsdags var jag där.. Berättade sim det var.. Min stress och min ångest och allt där omkring!! Fick anti depressiva tabletter utskrivna plus lugnande.. Fick även ringt en psykolog som jag skall få komma till.. Kognetivt beteende.. Jag måste släppa på mina måsten.. Alla krav jag har.. Lära mig slappna av.. Just nu går jag i ett och pulsen slår runt 200.. Igår tog jag ju första tabletten idag kände jag av bieffekterna.. Fy.. Låg och känna ångesten stiga inom sig.. Helt orkeslös och lealös.. Hemskt.. Men måtte jag få bukt på detta!!! Ville ni skulle veta.. Så nu vet ni.. Nu sova! Trött som ett as.. Natti

Kommentera inlägget här :